Reklamná taška ako efektívny nástroj budovania povedomia o značke

Reklamná papierová taška je jedným z marketingových nástrojov, ktoré za málo peňazí prinesú veľa muziky. Pomôže vám odlíšiť sa od konkurencie, budovať imidž a efektívne baliť napríklad objednávky. Ako z nej vyťažiť maximum?

Má ešte reklamná taška v dnešnej dobe význam?

Možno sa zamýšľate nad tým, či je vôbec efektívne investovať do papierových tašiek s vašou potlačou. Papierové tašky najčastejšie nájdu využitie na konferenciách a veľtrhoch, aby ste do nich vložili reklamné materiály, môžete ich tiež využiť napríklad na balenie objednávok a darčekov pre zamestnancov a obchodných partnerov. Igelitovým taškám už takmer odzvonilo, rozhodnite sa aj vy pre ekologickejšie a elegantnejšie riešenie.

Keďže reklamné tašky po splnení pôvodného účelu často slúžia ako nákupné tašky, dostanú sa na oči mnohým ľuďom. Sú teda akousi chodiacou reklamou na vaše podnikanie, čo rozhodne neznie zle, nemyslíte? Vaše logo vďaka tomu uvidia aj ľudia, ktorých by ste možno inou cestou nedokázali osloviť.

Okrem toho, nemenej dôležité je aj to, že sa odlíšite od konkurencie, vaše balenie objednávok bude luxusnejšie a to sú detaily, ktoré často rozhodujú o tom, koho si zákazník vyberie pri nákupoch. Ukazujú vašu snahu pôsobiť profesionálne, ale aj to, že dávate zákazníkom niečo naviac, čo inde nemajú a vážite si ich.

Moderné reklamné tašky – aké sú trendy na rok 2024?

Ak chcete pre svoju firmu zabezpečiť štýlové reklamné tašky, ktoré na prvý pohľad strhnú na seba pozornosť, mali by ste sa zamerať na pútavý dizajn a zároveň kvalitné prevedenie tlače, ktorým len podčiarknete premyslený a originálny vzhľad vašich tašiek.

Čo sa týka dizajnu, inšpirovať sa mozete napríklad trendmi, ktoré budú dominovať roku 2024 a môžete si byť istí, že kráčate s dobou.

Tak ako v tomto roku, do popredia sa čoraz viacej dostáva minimalizmus. Čisté línie, vzdušné prevedenie, jednoduchá farebná paleta a premyslený výber fontov jednoducho spolu perfektne fungujú.

Výrazným trendom je aj dôraz na prírodné, ekologické prvky od výberu papiera až po zemitú farebnú paletu odtieňov a výber grafických prvkov. V popredí sú tiež retro fonty, bezpätkové písmo ustupuje pätkovému. Čo sa týka farieb, efektnými a neprehliadnuteľnými fluorescenčnými odtieňmi oranžovej, žltej, zelenej, aké aj modrej alebo ružovej chybu nespravíte. Vaše tašky okamžite strhnú na seba pozornosť.

Výborne spolu fungujú aj hravé prvky a farby, ak ladia s predmetom vášho podnikania. Skúsiť môžete aj jedinečné ručne vytvorené jednoduché ilustrácie, ktoré môžu celkový dizajn dopĺňať alebo mu tiež dominovať.

Cesta k vlastnej papierovej taške

Mať reklamné tašky s potlačou podľa vlastných predstáv dnes nie je vôbec zložité. Ak máte premyslený a pripravený grafický návrh, stačí už len kliknúť na https://justprint.sk/reklamna_taska a z pohodlia kancelárie alebo domova povyberať potrebné parametre a odoslať objednávku.

Výhodou profesionálnej tlače je množstvo možností, ktoré sa vám otvárajú, aby vaše tašky vyzerali úchvatne a ladili s charakterom vášho podnikania. Rozhodnite sa pre ideálne rozmery tašky, vhodný druh papiera, prispôsobte si farbu šnúrok, no predovšetkým využite naplno silu povrchového zušľachtenia. Aj rôzne techniky od embosovania až po využitie rôznych ozdobných fólií budú v roku 2014 hitom. Ak chcete zvýrazniť určité prvky dizajnu, zvážte použiť parciálny UV lak a vaše tašky budú okamžite vyzerať minimálne o triedu lepšie.

Zdroj obrázku: nikkimeel / Shutterstock.com

Publikované: 29. 11. 2023

Kategória: Financie a podnikanie

Autor: Terezie Stýblová